LÄXOR SUGER

Heeey!
Som sagt, läxor suger..
Har en liten paus från läxorna nu haha.
Vi har prov på fysik, den 27e oktober, men fysik är inte
mitt ämne så jag måste börja lite i förväg hähä.. ;$
Och sen har vi matteläxa tills imorgon men det är lugnt, är klar HAHA:D
Och på biologin redovisar alla i vår klass
om blommor, sen ska vi ha prov på alla blommorna.
Så vi antecknar medans dom redovisar. 
Haha det blir alltid sån kaos för ibland hör man inte vad "redovisarna"
säger så börjar alla fråga och så.. Men lugnar sig snabbt:D
Ikväll ska jag träna MLR med mamma&Isabella. 
Och imorgon ska vi ha ett möte med mitt fotbollslag, ska bli skoj HAHA:-D

Jaja, puss på er


I ♥ ANANAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0