SUNDAY :'(

JAG HATAR SÖNDAGAR..
För nästa dag är det måndag, alltså blir det skola & då
kan jag ju inte vara uppe lika länge..

Ja, hejsan. :)
Vid 11 imorse kom josse till mig.

Haha, jag var tvungen att visa hur hon ser ut.
Sen vid 12 tiden kom Sandra och Emma.
Och vid kvart i 1 kom Viktoria.
HAHAHAHA.
Ja, vi spelade fifa 10, kort & sånt haha det var faktiskt skitroligt.
Vid 3 tiden åkte josse hem till Svedala igen för att hon skulle träna. :'(
När hon hade åkt stack vi andra ut. :-)
Sen träffade vi Mikaela.
Ja, och då cykla Emma hem, så stack vi andra till Husieskolan.
Och så kom Mikaelas bror på moppe och hämta upp henne,
sen skulle Sandra också hem, så hon cykla hem, sen gick..
HAHAH jag bara skoooja, men ja tillslut skulle alla hem.

HA DET :-)

Kommentarer
Postat av: josse

tack för dagen :-)<3

synd att jag inte kunde vara längre :// <3

love uu <3 vi hade riktigt roligt för att vara en tråkig/regnig söndag .. :p <3

2010-10-24 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0