VÄRLDENS BÄSTA SKOLA

Hejhejhejhejhejhejhej. ;-)
Idag efter skolan hälsade jag, Emma, Mikaela, Nils och Fredrik på vår gamla skola.
HUSIESKOLAN. ♥♥♥♥♥♥♥♥
Världens bästa skola.
Vi gick runt till några ställen där vi var jätteofta när vi gick där,
haha på varje ställe så sa vi : ååååh, kommer du ihåg detta...
HAHA, fy vad jag saknar skolan alltså !
Vi hälsade på i matsalen och så fick vi då äta "mellis" med 2or och 3or hihi.
Sen gick vi upp till Hajen (en fritidsavdelning) och lekte lite med barnen.
Vi kom till skolan klockan 2 ungefär och stannade till kvart i 5 typ.
Tiden gick så fort!
Men det var ändå sjukt skoj.
Barnen var riktigt söta haha, några ville att jag skulle rita en fjäääril
till dom, så då gjorde jag det.
En tjej, som heter Matilda, blev helt glad för den så hon bara:
ÅÅÅ så fin, tack, bara för det ska jag rita en teckning till dig.
Och då fick jag den här fina av henne.
Haha riktigt sött!
HUSIESKOLAN, VÄRLDENS BÄSTA SKOLA, SAKNAR DEN ENORMT !
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0