FRÅGESTUNDEN ÄR AVSLUTAD

Hej på er !
Nu hade jag tänkt att svara på några frågor. :-)

Hur många har du varit riktigt kär i?
Svar: 
1 ;-)

Vilken är din favoritaffär?
Svar:
Gina Tricot och H&M, jag hittar alltid någonting när jag är där inne. :-)

Vad heter din bästavän?
Svar:
Emma Gustafsson

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar:
Jag är 167 cm och hur mycket jag väger vet jag faktiskt inte ;-)

Vad är ditt favoritplagg?
Svar:
Det är olika, beroende på vilken årstid det är.
Men jag kommer alltid att älska t-shirts. ;-)

Vad tycker du om dig själv?
Svar:
Ibland kan jag tycka att jag är totalt värdelös, men jag är oftast nöjd med mig själv !
Jag älskar allting omkring mig, jag kan inte ha det bättre känns det som. :D

Brukar du läsa bloggar, isåfall vilka?
Svar:
Jag brukar läsa kenzas blogg och några av mina vänners.
Men jag läser inte blondinbella, kissie och dom andra.
Det är inget för mig. ;-)

Hur länge har du bloggat?
Svar:
Jag vet faktiskt inte, men jag gissar på 2 år?
Inte på blogg, den har jag haft i snart 1 år, men jag hade devote innan.

Vad ska du och din kille göra på er 4månaders dag?
Svar:
Träffas antar jag, sen vet jag faktiskt inte vad vi gör. :-)

Favoritlåt just nu?
Svar:
Jag har ingen direkt favoritlåt, men jag lyssnar rätt mycket på Loba - Shakira.

Fyra saker du älskar?
Svar:
Min släkt, min familj, min mobil och min systemkamera ! :-)

Fyra saker du hatar?
Svar: SPINDLAR,
falska människor, fysik och att vara trött. ;-)

När fyller du år?
Svar:
Den 18 mars.

Nu vet ni rätt mycket om mig :-)

Ha det bra !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0