Heeeelt väck

Jag kan inte vara mer förvirrad alltså.
Jag trodde träningen började klockan 6 på konstgräset.
Så min "extrapappa" körde mig dit då.
Så var inte mitt lag där, så jag frågade någon vad klockan var eftersom jag inte hade min mobil med mig.
Han sa 10 i 6.
Men då borde de ju vara här tänkte jag?
Så gick jag till grusplanen (ligger ca 15 min bort) och kollade om det var där vi skulle träna.
Men då var de inte där heller!
Så jag frågade vad klockan var.. "20 över 6" sa han då.
Vaaafan, då gick jag tillbaka till konstgräset och tänkte liksom då borde dom ju vara där, eftersom träningen började ju klockan 6 och de var inte på grusplanen.
Men när jag kommer dit, nä då var de inte där!!
Åh vad sur jag blev.
Så jag kastade min vattenflaska (hehe) i marken så den läcker nu..
Och så gick jag hem och ringde pappa.
Så sa han: Träningen börjar kvart i 7 på grusplanerna.
ÅÅÅÅÅH!!
Hade gått helt i onödan egentligen, men jag fick ju uppvärmning. ;-)
I övrigt så gick träningen bra.

Om ni läste hela min roman här, så blir det en STOOOR applåd till er!


Kommentarer
Postat av: josse

haha men paulina du är ju smart ;-)

du kanske ska kolla på hemsidan nästa gång så du slipper gå och undra var alla är haha ;D <3

2011-02-18 @ 23:50:15
URL: http://jooosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0