IUP-DAG

Hej, idag hade vi något som kallas för "IUP-dag".
Det är typ som Elevens Val, fast vi fick gå till de grejer som vi har "svårare" för,
och som vi skrev i vår IUP att vi behövde jobba mer med det.
Jag fick inget som jag kanske behöver jobba mer med.
Men jag fick ha SO och Dator.
Vet inte varför jag fick dator, vi har inte ens det som ett ämne?
Nu sitter jag här i morgonrock hihi, jätteskönt efter en lååång skoldag.
Började klockan 8 och slutade halv 3 ?!
Nä, nu ska jag sluta skriva denna roman.
Puss på er.


Fatme i min klass är nog världens klumpigaste.
Hon gör alltid något klumpigt!
Idag på SO:n så målade vi ballonger (som skulle bli planeter),
så råka hon ta lite färg på en tjej i 8an.
Så vände hon sig då om och sa förlåt till henne, så fick jag rosa färg i håret?!
Mycket duktigt Fatme...

Kommentarer
Postat av: e♥

8 till 3? skojar du med mig!?!

Vi slutar en kvart & i värsta fall en halvtimme senare... :o<3

2011-02-15 @ 18:15:33
URL: http://emelieab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0