SORRY !

Hej, förlåt för dålig uppdatering idag.
Men jag har haft fullt upp hela dagen.
Jag har varit i skolan, jag har klippt mig och jag har varit på teatern.
That's what I call much to do!
Glad alla ♥ns dag förresten!
Det ska firas med en liten prinsessbakelse och något att dricka. :-)
Mysigt!!

Just nu sitter jag och pluggar. (Eller inte just nu, men nyss.)
Ska ha ett litet test på torsdag i SO om straff, brott och sånt.
Ganska intressant faktiskt.
Vi hörs kanske senare, beror på hur bra jag kan SO:n.


ESO = SO för er som undrar. ;)
Och nej, vi har inte skrivit så mycket så att det tog 2 skrivböcker och
ett papper för att få plats med allt!
Min ena bok tog slut tidigt i arbetet om straff, brott och det dära.
Pappret är bara en "ordlista".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0