UTMANING DAG 22

Har världstråkigt, så tråkigt livet är ibland..
Så jag gör en till utmaning haha.
Som att det kommer hjälpa, menmen.

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid

Det är olika från dag till dag.
Ibland är jag så himla stolt över mig själv och tycker jag är jättesöt. (Haha)
Men ibland kan jag även tycka att jag är jätteful.
Det beror på hur jag mår och på vilket humör jag är på.
Men jag trivs med mig själv, sen finns det ju alltid någonting man
stör sig på på kroppen.
Men jag försöker tänka positivt, alla är ju olika. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska vara stolt över dig själv! :D:D:D

2011-02-13 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0