Fiiiifan!

Fiiiifan = fyfan. För er som inte förstår haha!
Frågestunden är fortfarande igång, så glöm inte att ställa frågor!
Iallafall, rubriken menas med att på träningen idag var det riiiktigt kaaallt!
Jag kände ingenting i min fot, och med ingenting menar jag verkligen ingenting!!
Det gjorde så himla ont.
Men jag försökte kämpa ändå.
Imorgon kommer Evelina hem till mig, vad vi ska göra vet jag inte.
Bara vanligt fredagsmys tror jag.
Emma och Sandra kanske kommer över, we'll see. :-)

Nu ska jag kolla vidare på filmen "Another Teen Movie" som går på Kanal 6. :D
Riktigt knasig film, men rolig haha!

Pooosss


ASSÅ OMG, DESSA SHORTSEN MÅSTE JAG FÅ TAG I !!
DET ÄR ETT MÅSTE TILL SOMMAREN 2011 ALLTSÅ!
LOVE THEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0