Moget?

Halloj, idag gick jag till skolan vid kvart i 10 för vi började klockan 10.
När jag närmade mig ingången till vår skola, kände jag att det stank så himla mycket!
Tänkte, det är väl bara att de rensar brunnen, för de brukar dom göra..
Och såklart, när jag kommer in i skolan STINKER DET SOM IN I..
Någon hade släppt en stinkbomb. HAHAHA asså inte en fis, utan en stinkbomb. ;)
Omoget eller vad?!
Så vi skyndade oss in i musiksalen (för vi skulle va där), asså jag trodde jag skulle spy seriöst..
Ja, sen va det över efter typ 1 timme?
Fy vad det lukta..

Nu ska jag läsa vidare på biologin och ikväll ska jag, min syster och min pappa
till farmor och farfar och äta middag där. :-)

Puss!

Här får ni en bild på dagens outfit också..



Rosa tröja - Ca 2 år gammal, så jag minns inte var den kommer ifrån..
Svart Långt Linne - Gina Tricot
Blåa Jeans - Century 21 (I New York)
Vit Ring - Vet ej, fick i julklapp.. Men gissar på H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var det som hade slängt en stinkbomb ? :)

2011-01-13 @ 17:58:56
Postat av: Anonym

snygg outfit förresten!:D

2011-01-14 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0