PAULINANANANA PROUDADADA

Det finns alltid lite ärlighet bakom varje "jag skojar bara"
Lite kunskap bakom varje "jag vet inte"
Lite känslor bakom varje "jag bryr mig inte"
Och lite smärta bakom varje "det är lungt"

SÅ HIMLA SANT..

Tjena tjena hehe, skolan idag var väl helt okej.
Hatar onsdagar förutom när vi slutat haha!
Idag på engelsklektionen fick vi reda på vårt oförberedda test..
Jag fick 60,5/79, ändå rätt nöjd.. :)
Hade några slarvfel (typiskt mig) men jag fick värsta paniken när vår engelsklärare sa att vi skulle ha ett oförberett test, samma lektion haha!!
Sånt e livet.. ; )


Min riktiga ögonfärg, inte någon fake haha.. (a)
OCH PÅ BILDEN ÄR MITT HÅR KAAAOS ! ; )

Kommentarer
Postat av: Saaara<3

baaaow så vakra ögon:o<3

2011-01-20 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0