Svaren på frågestunden



Bloggar jag följer:

www.eveliinaliinde.blogg.se
www.moneybringsbitches.blogg.se
www.soledadfelipa.blogg.se
www.oliviaida.devote.se
www.jooosses.blogg.se
www.sofiepersson.se
www.rstahl.devote.se
www.emelieab.blogg.se
www.sofiatingestedt.devote.se
www.kenzas.se
www.matildakallstroms.devote.se
www.paaulinenyberg.blogg.se
www.nellieuknow.bloggplatsen.se
www.elviiramooa.blogg.se
www.hannalicious.devote.se

det gick inte att tagga bloggarna,
så ni får helt enkelt kopiera om ni vill kolla på bloggarna haha.. ;-)
URSÄKTA MIN RÖST I VIDEON, HATAR DEN VERKLIGEN..

Videoklippet var för långt, så jag hann inte svara på alla frågor.
Här får ni resten av svaren..

elvira:
1.kan du inte lägga upp lite outfits bilder & lixom berätta mer om ditt liv , killar & vidare? svar: jo, det kan jag göra.
Men outfits lägger jag bara ut när jag har något speciellt på mig, som jag "rekommenderar", ibland kan jag bara ha 1 tjocktröja
och ett par jeans, då är det liksom inget intressant tycker jag.. Killar och vidare, har inte så mycket att skriva om.
+ att jag vill helst inte dela för mkt av mitt privatliv på internet.
Pratar hellre med en person personligen.
Men jag ska försöka bättra mig lite! :-)
3.var köper du dina kläder?:) svar: det är olika, men för det mesta BikBok, H&M, Gina Tricot och ibland Ellos.se:-)

Anonym:
1.vem hatar du mest i din skola
av tjejerna? svar: jag hatar ingen haha?
2.villka är dina bästavänner? svar: emma är min absolut bästavän, men det finns andra också. :-)
Orkar inte rabbla upp alla, det är så många!
3.har du bråkat med någon nu isf vem? svar: nej
5.villken storlek har du i bh? svar: privat?!
6.hur gammal var du när du strulade första
gången? svar: vilka frågor alltså.. 12
7.villken kille tycker du är snyggast
i din skola? svar: jag vet inte? haha
8.är du oskuld? svar: JA !
9.villken storlek har du i jeans? svar: eh, jag vet inte? det är olika från modell till modell..
10.hur mycket väger du? svar: jag vet faktiskt inte, svårt att säga.

evelina:
1. hur mycket älskar du mig på en skala från 1-10? svar: 1... HAHAH nej men 10 såklart !
2. är du oskuld ? ;) svar: HAHA ja det vet du väl att jag är, knasboll.

josse:
3. Vem/Vilka är din bästabästavän? svar: emma gustafsson är min absolut bästabääästavän. ;-)
4. Vad är din favoriträtt? :D svar: typ lasange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0