Tossda HAHAHA (Torsdag)

Haha rubriken..
Bara Soledad som fattar.
Tror jag?

Idag va jag ju med Emma, Amanda och Evelina.
Jag och Evelina pratade stockholmska hela dagen typ, haha vi är snea alltså..
Sen när vi började prata skånska igen, vi bara vafan liksom? Hahaha.
Jaja, sen skulle Emma och Amanda tydligen hem och äta, så jag och Evelina
gick till Gustav och där var Emil och Jesper också.
Kollade på King Kong för den gick på tv haha.
Ganska kul faktiskt, eller jag tyckte det iallafall, jag med min torra humor.
Imorgon ska jag vara med söta Elvira:D

Nu har jag precis ätit och sen blir det väl film.
Puuuss


Det fick bli denna bilden, hahaha på mig när jag var typ 1 ½ år kanske?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha så söt!! <3

2011-01-06 @ 20:26:40
Postat av: soledad

HAHAAH tossda,fyfan vad jag saknar!:(

Och awwwwwiii såsöt <3

2011-01-07 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0