Matchen...

Okej nu var det såhär..
Vi låg under med 3-0 i första halvlek.
Sen i andra gjorde vi 1 mål och de 1. Så blev det 4-1 till dem.
Sen gjorde vi 3 mål (!!) så att det blev 4-4.
Och nu till det värsta:
Vi hade precis haft en målchans, så hade en av motståndarlagets tjej tydligen blivit skadad. Så blåste inte domaren, men hon låg kvar. Sen kom vi på en retur, typ 7 sekunder senare.
Så precis när en av våra anfallare skjuter så att det blir mål, så blåser domaren?!
Och då fick vi inget mål?!? Det skulle blivit 5-5 då ju?
OCH en annan anfallare i vårt lag, blev otroligt fult tacklad inom straffområdet.
Och med otroligt ful tackling så menar jag ooootroligt ful!!
Men nejdå, ingen straff där inte ... ÅH SÅ ARG JAG BLIR!!
Om vi nu hade satt den straffen, så hade vi vunnit?! GAAAH.

Långt inlägg men jag måste ju förklara.
Och jag är jättearg haha.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0