Svar på era frågor

Svar på Ellas frågor:

1. Hur gammal är du? (upptäckte din blogg nyligen) - Jag är 14 år, fyllde det nu i mars. Är alltså född 1997.
2. Har du någon kompis som du tappat kontakten med men har blivit kompis med igen? i så fall, har du något tips till mig? - Njaa, tappat kontakten kan jag inte säga att vi gjort. Men ovänner har man ju blivit någongång!
Tips.. Ja, det beror ju helt och hållet på vad som har hänt.
3. Vem är dina bästa vänner? - Jag har många, men mina närmaste är nog Emma, Sandra och Evelina. De vet nästan allt om mig.

Evelina

Emma

Sandra

Svar på Josefins frågor:

1. När kan du träffas? - När jag är ledig haha! Nej men vi får försöka hitta en helg.
2. Vem har du just nu känslor för? - Vi tar det på sms. ;-)
3. Vilket är ditt favoritlag i fotboll? - Husie IF såklart! Haha. Nej men Barcelona antar jag.
4. Vad är du mest nöjd med i ditt ansikte? - Hmm.. Typ min näsa.. För att den inte är så spetsig. ;-) Och mina ögon ibland..
5. Vilka skulle du vilja bo närmare? - Många, skulle gärna vara granne med alla jag känner haha!
6. vad har du får kamera? - Sony a230



Svar på Ebbas frågor
1) Ska vi träffas snart? - Ja du, det tycker jag fan att vi ska! :)
2) Vilka bloggar läser du? - Många, nästan för många.. Haha.
3) Kan du inte dela med dig utav din söthet? - Haha aw, du är söt.
4) Favoritlåt just nu? - What are words - Chris Medina

Svar på Saras frågor

1. Vilket är ditt favoritland? - Mallorca i Spanien, New York i USA och London i Storbrittanien. :)
2. Dina intressen? - Jag spelar fotboll i Husie IF och går på teater. Annars är det vänner och familj!
3. Är du på G med någon? - Haha nej, det tror jag inte..
4. Vilket är ditt favoritprogram? - O.C!!
5. Vad tycker du om handboll? - Ehm, jag tycker det är sjukt svårt. Är inte så intresserad av det heller. :)

Svar på Jannicas fråga:
hur kan du va så jävla vacker? :(((((((((( - Haha sötnos!


Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad jag älskar dig min fina vän!!

2011-05-12 @ 17:13:39
URL: http://eveliinaliinde.blogg.e
Postat av: josse

haha asså två av frågorna på josefins frågor var av en annan också XD <3

2011-05-12 @ 20:50:20
URL: http://jooosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0