JAG VET, JAG VET...

Har fått väldigt mycket kommentarer att jag ska blogga mer och så hehe, ska skärpa mig! Men ja, de senaste 3 veckorna så har jag varit i Florida haha och även varit hemma. I Florida körde vi runt lite här och var, vi körde från Orlando till Key West och övernattade på andra ställen på vägen dit. Vi badade bla med delfiner, var på Epcot Center, Universal Studios och mycket mer.

Hemma har det inte hänt något speciellt, förutom massor av stora, hårda kramar av alla som saknat mig;) Du vet, vad gör de utan mig... Haha, nej jag skojar, men många kramar har det blivit.

Just nu är Emma här (som varit i Australien samtidigt som jag var i Florida), sen blir vi hämtade av Rebeccorna och Sandra. Vi ska nämligen till chocolate party, det är något disco som tydligen var roligt, så vi ville se om det var något kul. Känner mig inte jättetaggad inför att dansa just nu, haha men jag får väl tagga till.

Jävligt långt inlägg, men trevligt om du orkade läsa! ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0