Vapiano

Heter resturangen vi alla åt på idag! Evelina, jag, Elvira, Ida, Amanda, Eloise och Emma. Vi hade askul!
Vapianos mat var riktigt god hihi, italienskt! Nu sitter jag och kollar på någon film på 4:an, tror det är "Natt på museet 2" haha. Ska nog snart gå och lägga mig, känner att jag behöver lite sömn. Puss!


Jag och Emma

Jag och Elvira

Körde på glittrigt nagellack, JAG VET mina naglar
är JÄTTEFINA men dom har faktiskt knäckts :(

Presenterna Evelina fick! Tröjan till höger + collaget (med bilder på mig, Elvira och Evelina, kan lägga ut det på bloggen imorgon) från Elvira, ringen från Eloise, Ida och Amanda och tröjan till vänster + det guldiga kortet från mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0